Poniżej prezentuję mój pierwszy projekt wykonany w “Canvas”. Gra “Tank v.s. Cat” zawiera w sobie podstawowe elementy mechaniki, wykorzystywanej przy tworzeniu gier w tym środowisku.
Stanowi ona idealny przykład wykorzystywania klawiszy w grze oraz elementu “zderzenia” (pocisk trafia cel, który po dostaniu znika).
Poniżej zamieszczam instrukcję z kodem oraz objaśnienie poszczególnych jego elementów jak również link do samej gry.
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/Okladka.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/01.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/02.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/03.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/04.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/05.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/06.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/07.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/08.png)
![](http://poligon-net.cba.pl/wp-content/uploads/2016/03/Koniec.png)
Celem gry jest trafić pociskiem w cel. W tym celu poruszamy się za pomocą strzałek, a klawisze “Spacja” oddajemy strzał.
ZAGRAJ